Fotomässan del 2

Idag rände jag på fotomässan, som vanligt väldigt mycket att titta/pilla på.
Extra roligt eftersom jag inte behövde betala för mig utan jag gick in som "NIKON utställare" Tack Linda.

Det ända problemet med fotomässan är att man blir lite lätt ha-galen. Jag vill ha nya objektiv, jag vill ha nytt kamerahus, jag vill ha massa studioutrustning, jag vill ha en ny datorskärm för bildredigering, osv.......... Men allt det man vill ha är självklart sjukt dyrt.

Jag funderar igen på att börja spela typ en Harry boy i veckan för att kunna vinna massa pengar och köpa massa fotogrejer, men jag vet att chansen att man vinner en massa pengar är rätt liten. Och om man vinner så finns det en massa annat man vill göra för pengarna. Men ändå....

Jag fick med en bild på fotointresses fotovägg på mässan, lite stolt blir man.

 



Från vernissaget. Namnet är rätt stavat efter dikten som döpt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0