Vernissage och fotografering

Igår gick mitt vernissage av stapeln med champagne och snittar. Tack Carro, Linda och Rami som fixade med allt (Jag fick hela arrangemanget i 30 år present av dem.) Det var skit kul fick massor av positiv respons även en del konstruktiv kritik vilket är uppskattat (det bästa sättet att utvecklas på enligt mig.)Nu tänkte jag fula mig lite och spara material genom att lägga upp en bild i taget från vernissagen.

 

Idag så var Värmdömorsan med familj över och röjde, blev fotograferade samt åt middag.

 


Kommentarer
Postat av: Nicole (Nagelterapeut och mamma)

Klart det blev bra bilder när vi hade med ett proffs att göra =)

Ta nu o fnula på en bloggdesign =)

2010-11-21 @ 12:38:43
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Gealach

Det var jättetrevligt, inspirerade mig och Olle att få till en utställning, vilket vi funderat på ett tag, men inte lyckats få tummen ur! :-D

2010-11-22 @ 21:14:20
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0