Vidrigt

Jag är radonsanerare som det står i min lilla text om mig och jag har inte några tankar på att skriva en massa om mitt jobb men nu jobbar jag i ett hus som jag bara måste kommentera. Det är ett topp renoverat hus om man bortser från ena badrummet som dem inte hunnit fixa ännu. Mitt problem med detta hus är att de som bor där är rent ut sagt vidriga dom har gröt kvar i diskhon sen igår morse, det är skräp överallt på möbler under möbler ÖVERALLT och idag så låg det en ner kissad blöja på köksgolvet när vi kom dit (kunden var fortfarande hemma och går förbi denna blöja flera gånger utan att reagera innan han gick hemifrån.) Samt att det luktar sopptipp i hela huset. Jag är inte världens renligaste men det är fan äckligt.

Så nu har jag fått skriva av mig lite.

 

Så en harmonisk bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0